بینی

معرفی بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

در این نوشته از وب سایت جراحان برتر قصد داریم تا در رابطه با بهترین جراح بینی طبیعی در تهران صحبت کنیم پس با ما تا آخر این نوشته همراه باشید. بر خلاف گذشته که بسیاری از مردم به دنبال انجام دادن جراحی های غیر طبیعی مانند جراحی نیمه فانتزی و عروسکی بودند، امروزه به دنبال روشی هستند تا با عمل بینی افراد متوجه تغییرات زیاد نشوند. برای این روش از جراحی بینی طبیعی استفاده می کنند. اگر می خواهید نتیجه ی مطلوبی از نتیجه ی این عمل بگیرید، باید بهترین جراح بینی طبیعی در تهران را انتخاب کنید.

فیلم عمل بینی طبیعی توسط بهترین دکتر عمل بینی طبیعی در تهران

 

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران با قیمت مناسب

دکتر یاسر نصوری فوق تخصص جراحی گوش حلق و زیبایی بینی

 ✔جراح و فوق تخصص گوش، حلق و بینی 

✔جراح زیبایی بینی به سبک پیشرفته وی (v)

✔فلوشیپ اتولوژی و نوراتولوژی از دانشگاه علوم پزشکی ایران

✔عضو سابق هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

✔ عضو انجمن جراحان زیبایی ایران

بینی طبیعی چگونه است؟

تمامی متقاضیان جراحی بینی که در صدد انجام جراحی زیبایی بینی هستند با این سوال مواجه هستند که چه نوع جراحی بینی برای آن ها مناسب تر است و منجر به افزون شدن زیبایی چهره شان می شود. بنابراین عموما در جلسه مشاوره قبل از جراحی بینی از پزشک خود در رابطه با نوع مدل بینی متناسب با چهره خود سوال می کنند که آیا بینی طبیعی با چهره شان سازگارتر است یا بینی فانتزی؟ لازم به ذکر است ، جراحی بینی با هر مدلی که بخواهید بینی طبیعی یا فانتزی انجام دهید باید مکانیسم تنفسی و بویایی بینی را حفظ نماید.

 بینی طبیعی چگونه است؟

آشنایی با بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

جراحی بینی طبیعی، با دو ویژگی مهم تعریف می شود ؛ به نحوی که در این مدل از رینوپلاستی، بینی باید طبیعی و نه مصنوعی به نظر برسد تا جایی که این باور را القا کند که شخص با این بینی متولد شده است. البته توجه داشته باشید این بدان معنا نیست که یک فرم واحد برای جراحی بینی به فرم طبیعی، تعریف شده است و نتیجه ای که از جراحی این نوع بینی حاصل می شود باید به یک شکل باشد. در حقیقت بینی طبیعی باید علاوه بر دارا بودن ویژگی های اصلی بینی طبیعی ؛ با ساختار صورت هر فرد نیز تناسب داشته و تعادل چهره وی را بر هم نریزد. به طور کلی بهترین جراح بینی طبیعی در تهران برای این که بتواند ظاهری طبیعی به بینی ببخشد، باید دارای حس زیبایی شناختی طبیعی باشد ؛ برخی از جراحان ترجیح می دهند بینی های “مصنوعی” ایجاد کنند ؛ اما باید توجه داشت که با گذشت زمان ، بینی های مصنوعی و فانتزی محبوبیت کمتری پیدا می کند.

ویژگی های بینی طبیعی چیست؟

در بینی طبیعی ؛ سوراخ های بینی اندازه ای طبیعی دارند بیش از حد کوچک نمی شوند، قوس بینی کم است زاویه بین بینی و لب در حدود 90 درجه است. قبل از انجام عمل بینی طبیعی ؛ برای ارزیابی فرم بینی و صورت، باید از زوایای مختلف صورت بیمار عکسبرداری انجام شود. جراحی طبیعی بینی در زنان بیش از گذشته در حال افزایش است ؛ داشتن فرم طبیعی بینی در مردان بسیار مهم است زیرا جراحی بینی در مردان باید به نحوی صورت پذیرد که از جذابیت مردانه فرد کاسته نشده و ظاهر مردانه بینی حفظ شود.

زیبایی امری است که تمامی انسانها به آن توجه می کنند. زیبایی می تواند درونی باشد و یا جسم انسان را شامل شود. بسیاری از انسان ها در سراسر جهان سعی می کنند با انجام کارهای زیبایی چهره خودشان بیافزایند. یکی از این عوامل جراحی بینی طبیعی میباشد  مهمترین نکته در خصوص جراحی بینی طبیعی است که باید توسط یک متخصص جراحی زیبایی انجام شود. ما در این مقاله میخواهیم بهترین جراح بینی طبیعی در تهران را بررسی کنیم و تمامی جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا به شما جزییاتی در این خصوص اشاره نماییم.

جراحی بینی طبیعی معمولاً به این صورت انجام می شود که فرد می خواهد نواقص مربوط به بینی خودش را از بین ببرد. به عنوان‌مثال بینی فرد دارای قوز می باشد و فرد می خواهد قوز را از بین ببرد. همچنین اگر اگر بخواهد نوک بینی اش را کمی بالا ببرد می تواند از جراحی بینی طبیعی استفاده کنند. برخی دیگر از نواقص مربوط به بینی مثل پهن بودن بینی و یا انحراف بینی و یا کج بودن بینی نیز با استفاده از جراحی بینی طبیعی برطرف می شود. در برخی از نمونه ها می بینیم که برخی سنگ می کنند قوس و یا قوز بینی خودشان را از بین ببرند همچنین فردی میخواهد بینی خودش را به صورت عروسکی در بیاورد.

هچنین فرد می‌تواند در جراحی بینی طبیعی طول بینی ارتفاع و حجم بینی خودش را تغییر دهد .پس از انجام جراحی بینی طبیعی فرد باید دوره نقاهت عمل بینی خودش را بگذراند که معمولا با یک تورم خاص همراه است . تورم بینی به تدریج بعد از ۶ ماه از بین می رود و یک بینی بدون نقص در اختیار فرد قرار خواهد گرفت.

انجام مشاوره قبل از انجام جراحی بینی طبیعی

معمولاً فردی که می خواهد جراحی بینی طبیعی انجام دهد باید با پزشک مورد نظرش مشورت کنند. به عنوان مثال پزشک به فرد می‌گوید که باید نوع بینی و حتی پوست بینی و غضروف ها بررسی شود تا یک نتیجه خوب و عالی در اختیار فرد قرار بگیرد. در صورتی که فرد مشکلی برای جراحی بینی نداشته باشد در کمترین زمان ممکن پروسه جراحی بینی فرد انجام خواهد شد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره از بهترین جراح بینی طبیعی در تهران از طریق راه های ارتباطی با کلینیک ما در ارتباط باشید.

انجام مشاوره قبل از انجام جراحی بینی طبیعی

بینی طبیعی و استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

یک بینی طبیعی در اندازه های مشخص خودش قرار دارد که تقارن صورت را نیز حفظ می کند همچنین با لب و چانه و حتی بین دو چشم تقارن خواهد داشت . در این صورت باید پهنای بینی نیز مشخص باشد . زاویه بینی و خط عمود بین لب ها نیز بسیار مهم است. همچنین یکی از عوامل مهم تاثیرگذار و جراحی بینی طبیعی ضخامت پوستی است که بر روی بینی قرار دارد . در عمل بینی طبیعی باید نسبت زاویه هایی که بینی با اجزای صورت دارد مثل پیشانی و گونه ها و لب توسط پزشک متخصص مورد بررسی قرار گیرد تا روند جراحی به خوبی طی شود . البته مهم ترین موارد در این خصوص سلیقه بیمار خواهد بود که می‌تواند بسیار مهم باشد و در کار پزشک مورد نظر تاثیر گذار باشد.

مهمترین مورد در خصوص عمل بینی طبیعی این است که به خوبی تمامی فرایند انجام شود تا نواقصی که در بینی وجود دارد از بین برود. این نواقص شامل قوز و یا برخی از موارد مربوط به حفره های بینی می باشد. هچنین شما می‌توانید بهترین جراح بینی طبیعی در تهران را نیز پیدا کنید البته تمامی جراحات حساس خاص خودشان را دارند.

چه زمانی می توانیم نسبت به جراحی بینی طبیعی اقدامات لازم را انجام دهیم؟

انجام جراحی بینی طبیعی بستگی به سلیقه خود فرد دارد . به عنوان مثال اگر بینی فرد مشکل داشته باشد می تواند با انجام جراحی بینی طبیعی تمامی کارهایش را به انجام برساند. همچنین در صورتی که فرد بخواهد نواقص مربوط به بینی خودش را برطرف کند نیز به راحتی می تواند با انجام جراحی بینی طبیعی این کار را انجام دهد.

افرادی که به تازگی زایمان کرده اند باید تا دو ماه صبر کنند تا بتوانم به خوبی عمل جراحی بینی طبیعی را به انجام برسانند. همچنین افرادی که به تازگی بینی خود را جراحی کرده اند نمی توانند سریعاً نسبت به جراحی دیگر اقدامات لازم را انجام دهند. افرادی که مشکل انعقاد خون دارند باید با مشورت پزشک سعی کنند تا از اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد جلوگیری نمایند.

جراحی بینی طبیعی به چند صورت انجام می شود؟

جراحی بینی طبیعی هم به روش باز و هم به روش بسته انجام می شود که پزشک با توجه به نیازی که فرد دارد تشخیص می دهد که کدام روش مناسب فرد است و فرد با توجه به گفته های پزشک باید عمل کند و جراحی بینی را به انجام برساند. بهترین جراح بینی طبیعی در تهران یعنی دکتر یاسر نصوری هر دو این روش را با قیمت عالی و به صورت حرفه ای ترین شکل ممکن انجام می دهد.

هزینه جراحی بینی طبیعی بر چه مبنایی انجام می شود

هزینه جراحی بینی طبیعی بر چه مبنایی انجام می شود؟

هزینه جراحی بر مبنای اقداماتی که پزشک باید در طول جراحی انجام دهد. هم چنین اقداماتی که بعد از انجام عمل جراحی ضروری است و باید انجام گیرد هزینه هایش حساب خواهد شد . مهم ترین نکته در خصوص جراحی بینی طبیعی این است که پیش یک متخصص انجام شود مشکلاتی برای فرد ایجاد نگردد همچنین فرد می تواند در تهران با جستجو در خصوص بهترین جراح بینی طبیعی، به سراغ بهترین فرد برود تا بتواند از از نتیجه خوبی در خصوص جراحی بینی طبیعی برخوردار شود.

بهترین جراح بینی گوشتی طبیعی در تهران

دکتر یاسر نصوری را می توان به عنوان بهترین جراح بینی گوشتی در تهران، نام برد. او دانش‌آموخته رشته گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی ایران است و در سال 1397 موفق به کسب رتبه سوم آزمون بورد تخصصی کشوری شده است. دکتر نصوری همچنین دارای مدرک فلوشیپ اورولوژی و نورالوتوژی از دانشگاه علوم پزشکی ایران است و سابقاً عضو هیات علمی این دانشگاه بوده است.

تجربه و تخصص او در انجام جراحی‌های زیبایی بینی به صورت طبیعی (رینوپلاستی)، جراحی زیبایی صورت مانند لیفت کامل صورت، لیفت گردن، لیفت ابرو و لیفت ناحیه تمپورال به روش آندوسکوپی، و سایر جراحی‌های فوق‌تخصصی مرتبط با گوش، بینی و گلو، او را به یکی از بهترین جراحان در زمینه جراحی بینی گوشتی طبیعی در تهران تبدیل کرده است.

نکات ضروری در عمل بینی طبیعی

در جراحی بینی طبیعی موارد ذیل باید توسط جراح بینی مورد توجه قرار گیرند :

  • موقعیت نوک بینی
  • فرم ظاهری حفره های بینی
  • محل ایجاد برش
  • نوع بخیه در محل برش
  • زاویه بین لب و بینی

باید خاطر نشان نمود که در یک بینی طبیعی، زاویه بین لب و بینی باید 90 درجه باشد. چنانچه این زاویه بیشتر از 90 درجه شود بینی فانتزی یا عروسکی خواهد شد. قاعدتا یک جراح بینی متبحر و زبده به تمامی موارد مذکور اشراف داشته و با حفظ عملکرد حیاتی بینی ، سعی در جراحی بینی با حالتی کاملا طبیعی می نماید.

تفاوت جراحی بینی عروسکی و جراحی بینی طبیعی

در حال حاضر ، بر خلاف گذشته که معمولا افراد تمایل به انجام جراحی بینی فانتزی داشته و خواهان این بودند که بینی آن ها بسیار کوچک شود ؛ شاهد آن هستیم که با تغییر معیارهای زیبایی شناختی و آگاهی افراد از این معیارها ، عمدتا متقاضیان جراحی زیبایی بینی ، تمایل دارند که صرفا عیوب بینی آن ها مرتفع شده و شکل ظاهری بینی شان بهبود یابد ؛ تا جایی که عمل بینی ، منتج به بر هم خوردن تناسبات دیگر اجزای صورت آن ها نشود.

مهم ترین تمایز و تفاوت بین جراحی بینی طبیعی و فانتزی ، در زاویه میان نوک بینی با لب فوقانی می باشد ؛ به طوری که در جراحی بینی فانتزی ، این زاویه 100 تا 105 درجه است ؛ در حالی که در جراحی بینی طبیعی ، این زاویه بین 90 تا 95 درجه خواهد بود. ( این استانداردها، مطابق با علم زیبایی شناسی تعریف شده اند)

این نکته حائز اهمیت است که بدانید آقای دکتر یاسر نصوری، بهترین جراح بینی طبیعی در تهران از کلینیک جراحان برتر عمل جراحی بینی عروسکی را نیز با قیمت عالی و به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام می دهد. و شاید بتوان گفت ایشان در لیست بهترین جراح بینی فانتزی در تهران از سرآمدان آن می باشد. شما عزیزان تنها می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه از طریق شماره های درج شده ور وب سایت با متخصصین کلینیک ما در ارتباط باشید.

در جراحی بینی فانتزی که در بین عوام به بینی عروسکی نیز مصطلح است ؛ سوراخ های بینی بیش از حد طبیعی ، کوچک می شوند و نوک بینی نیز سربالا می شود ؛ تا جایی که حفره های بینی از روبرو به وضوح قابل رویت است. اما در مقابل در جراحی بینی طبیعی ، باید توجه شود که نوک بینی بیش از حد سر بالا نشده و سوراخ های آن بیش از اندازه کوچک نشوند.

تفاوت جراحی بینی عروسکی و جراحی بینی طبیعی

آیا من کاندید مناسبی برای جراحی بینی طبیعی هستم؟

اکثر افراد برای انجام عمل زیبایی بینی مناسب هستند. با این حال ، اگر انتظار غیرواقعی از چگونگی ظاهر بینی خود دارید ؛ جراح زیبایی به شما در مورد واقعیت جراحی توضیح می دهد. همچنین درباره سبک زندگی و سابقه پزشکی صحبت خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که هیچ مانعی برای جراحی وجود ندارد.

شرایط لازم برای انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

افرادی که لزوما به دنبال ایجاد تغییرات قابل توجه در ظاهر خود نبوده و تنها هدف آن ها از جراحی بینی ، برطرف نمودن نقائص ظاهری بینی در عین حفظ تناسبات سایر اجزای صورت است ؛ بهترین گزینه برای جراحی بینی طبیعی محسوب می شوند.

در حالت کلی کاندیدای بهترین جراح بینی طبیعی در تهران باید از شرایط ذیل برخوردار باشند :

  • به لحاظ جسمی در سلامت کامل باشند.
  • از نتیجه جراحی بینی ، توقعاتی واقع بینانه و منطقی داشته باشند.
  • سن بلوغ را به پایان رسانده باشند ، زیرا تا قبل از اتمام فرآیند بلوغ ، رشد بینی ادامه دارد و در نتیجه چنانچه جراحی بینی قبل از پایان بلوغ ، صورت پذیرد ماحصل جراحی به مرور زمان ، دستخوش تغییراتی واقع خواهد شد.

ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

بر اساس مطالب مذکور ، این مسئله که انتخاب جراح بینی خوب تاثیر شگرفی در نتیجه جراحی بینی دارد مستدل شد، لذا در ادامه به ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی در تهران می پردازیم :

  • مهم ترین مسئله برای وی سلامت بیمار می باشد.
  • منافع مالی برای ایشان در درجه آخر اهمیت قرار دارد.
  • چنانچه پی ببرد فرد در آمادگی جسمانی و روحی کامل نیست، هرگز اقدام به جراحی بینی نمی کند.
  • به بررسی و معاینات لازم در بیمار می پردازد.
  • آزمایشات ضروری را برای فرد تجویز می نماید.
  • در رابطه با جراحی بینی اطلاعات لازم را در اختیار بیمار قرار می دهد.
  • به تمامی سوالات فرد در ارتباط با جراحی بینی با آرامش پاسخ می دهد.
  • انتظارات بیمار از انجام جراحی بینی را با دقت می شنود.
  • در صورتی که ببیند بیمار از جراحی بینی انتظاراتی نامعقول و غیرمنطقی دارد سعی در مجاب نمودن او با دلایل منطقی می نماید و چنانچه فرد توجیه نشود از جراحی کردن او خودداری می نماید.

ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

مشاوره قبل از عمل و ارزیابی اولیه بینی

انجام مشاوره جهت بررسی و معاینات اولیه افراد از لحاظ تایید این امر که انجام جراحی بینی به صلاحدید آن ها هست یا خیر ؛ مسئله ای قابل تامل است و ضرورت انجام آن قبل از جراحی زیبایی بینی ، غیر قابل انکار است. طی این جلسه باید کلیه انتظارات متقاضی جراحی، از همه ابعاد مورد بحث قرار گیرد.

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران، باید از تمامی زوایا فرد را مورد آنالیز و بررسی قرار دهد تا در صورتی که ساختار بینی از محدودیت های خاصی برخوردار است و این موضوع، مانع ایجاد تغییرات وسیع بر روی بینی می شود ؛ توصیه های لازم را برای فرد بازگو کند و توضیحاتی جامع پیرامون این مسئله ارائه نماید. جراح بینی، درخواست عکس هایی از چهره بیمار می نماید تا از آن ها در راستای مستندسازی و مقایسه چهره بیمار قبل از عمل و نتایج بعد از عمل استفاده نماید. انجام آزمایشات مخصوص قبل از عمل به منظور مطالعات آزمایشگاهی پیش از عمل ضروری می باشد و باید از چند روز قبل انجام شده و نتایج آن در اختیار جراح قرار داده شود.

هزینه جراحی بینی توسط دکتر داوود محمدیان

اقدامات قبل از عمل بینی طبیعی چگونه است ؟

  • به طور کلی، از 14 روز قبل از عمل بینی مصرف آسپرین یا هر نوع داروی حاوی آسپیرین و انواع داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی باید قطع شود.
  • جراح باید در جلسه مشاوره از سوابق داروهای مصرفی بیمار و همینطور سابقه ابتلا به بیماری های خاص جویا شود.
  • از 8 ساعت قبل از عمل بینی، فرد نباید هیچ نوع غذا و همینطور مایعات به مصرف برساند چرا که پر بودن معده، احتمال بروز عوارض بیهوشی را افزایش می دهد.
  • افراد سیگاری باید از 2 هفته قبل از جراحی بینی ، اقدام به ترک مصرف سیگار نمایند ؛ زیرا مصرف سیگار منجر به تشدید خونریزی بعد از عمل و کند شدن روند ترمیم زخم ها خواهد شد.
  • شما باید به صورت دوره ای برای بازدید به بهترین جراح بینی طبیعی در تهران مراجعه کنید.
  • متقاضیان جراحی بینی در روز جراحی نباید هیچ گونه جواهرات و اشیاء فلزی همراه خود داشته باشند.
  • داشتن آرایش در روز عمل بینی ممنوع است زیرا مواد آرایشی در فیلد جراحی، آلودگی ایجاد می کند ؛ لذا افراد قبل از عمل می بایست صورت خود را به خوبی با آب و صابون شسته و از هر گونه مواد آرایشی پاک نمایند.
  • داشتن ریش و سبیل برای آقایان در روز عمل بینی ممنوع می باشد، از این رو باید در روز عمل ریش و سبیل آن ها در حداقل ممکن باشد یا آن را به طور کامل بتراشند.

جراحی بینی چیست ؟

مراقبت های بعد از عمل بینی طبیعی چگونه است؟

  • بعد از جراحی بینی ، به منظور حفظ ساختار بینی و تسریع ترمیم بینی گچ یا اسپلینت روی بینی قرار داده می شود.
  • معمولا پس از گذشت حدودا 1 هفته گچ یا اسپلینت توسط جراح بینی برداشته خواهد شد لذا در این مدت بیمار می بایست از خیس شدن آن خودداری کند.
  • پس از عمل ، بیمار باید از فین کردن با شدت زیاد و همچنین حرف زدن بیش از اندازه پرهیز نماید.
  • بیمار می بایست حتی الامکان در هفته اول پس از جراحی بینی از استحمام خودداری کند و در صورت ضرورت نیاز به حمام با دستورالعمل پزشک متخصص حمام کند.
  • بعد از جراحی بینی بیمار باید از خوابیدن به پهلو خودداری کند و به صورت طاقباز بخوابد همچنین در مواقع خواب و استراحت سر خود را بالتر از بدن قرار دهد.
  • فرد باید در روزهای ابتدایی پس از عمل بینی ، از خوردن غذاهایی که به جویدن زیاد نیاز دارند اجتناب نموده و غذاهای نرم مانند سوپ و فرنی میل نماید.
  • مصرف نمک و ادویه های تند را به منظور کاهش تورم بینی به حداقل برساند.
  • حداقل به مدت 2 ماه از عینک طبی و آفتابی استفاده نکند و در صورت نیاز ضروری می تواند از لنز استفاده نماید.
  • از مصرف الکل و استعمال دخانیات تا 2 هفته پس از عمل بینی اجتناب نماید.
  • حداقل به مدت 1 ماه از انجام فعالیت های سنگین پرهیز نماید.
  • دارو های تجویز شده توسط پزشک متخصص را به صورت مرتب و سر موعد مصرف نماید.
  • در صورت شستشوی بینی ، از سرم های شستشویی که پزشک تجویز نموده استفاده کند.
 
مراقبت های بعد از عمل بینی طبیعی چگونه است ؟
 

هزینه جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی از جمله اعمال جراحی زیبایی بینی به شمار می رود در نتیجه بیمه هزینه های آن را تقبل نخواهد کرد. هزینه نهایی جراحی زیبایی بینی، بر اساس فاکتورها و پارامترهای مختلفی محاسبه و برآورد می شود. بنابراین به منظور اطلاع از هزینه جراحی بینی طبیعی باید به صورت حضوری به مطب پزشک متخصص مراجعه نموده و تحت معاینه قرار گیرید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک بهترین جراح بینی طبیعی در تهران، یعنی جراحان برتر از هزینه های جراحی مطلع شوید.

کلام آخر 

برای انجام عمل بینی طبیعی حتما باید به بهترین جراح بینی طبیعی در تهران مراجعه کنید. دکتر نصوری به عنوان بهترین جراح بینی در تهران یکی از بهترین متخصصین در این زمینه می باشد. با سپاس از شما همراهان گرامی که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید. در صورت داشتن نظر یا پیشنهاد می توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید. شما عزیزان نیز می توانید برای دریافت مشاوره و نوبت از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره (کلیک کنید)